Już w najbliższą sobotę podczas meczu kędzierzynian z drużyną z Zawiercia, STS razem z Polską Ligą Siatkówki przeprowadzą akcję “Gotowi Na Challenge”. Kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę podczas quizu i wygrać siatkarskie nagrody. Ponadto każda osoba obecna na meczu oznacza 1 zł, który STS przekaże na cel charytatywny.
Akcja podczas najbliższego meczu ZAKSY jest ostatnim przystankiem siatkarskiej trasy, którą realizuje STS, największa firma bukmacherska w Polsce oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki. Celem inicjatywy jest odwiedzenie wszystkich 14-stu drużyn PlusLigi na wybranych domowych meczach, zachęcenie kibiców do przyjścia do hali, pomoc organizacjom charytatywnym oraz dobra zabawa. Wyzwaniem, czyli tytułowym challengem dla fanów podczas meczu będzie sprawdzenie swojej siatkarskiej wiedzy, z kolei dla STS oraz klubu – zachęcenie jak największej liczby osób do wspierania drużyn na żywo. A im większa frekwencja podczas wszystkich czternastu meczów, tym większa kwota zasili konta organizacji:
- Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,
- Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z zawodnikami i trenerami,
- sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych “Start”, który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Zebrana kwota zostanie rozdzielona pomiędzy podmioty proporcjonalnie do liczby oddanych przez kibiców głosów na specjalnie przygotowanej stronie: https://bit.ly/GotowiNaChallenge Do tej pory podczas trzynastu meczów udało się uzbierać 23 873 zł.
- Nawiązując współpracę z Polską Ligą Siatkówki od początku wiedzieliśmy, że chcemy realizować projekty angażujące kibiców. W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem. To oni bowiem tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, a ta panująca w polskich halach jest jedyna w swoim rodzaju. Dlatego postanowiliśmy przekuć to zaangażowanie w coś większego. Tak narodził się pomysł trasy, dzięki której wspólnie zrobimy wiele dobrego, aktywizując przy tym fanów wszystkich drużyn PLS – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
- Bardzo się cieszymy i jesteśmy dumni z faktu, że nasi partnerzy w doskonały sposób rozumieją społeczną rolę biznesu. Polska Liga Siatkówki bardzo chętnie angażuje się w akcje charytatywne i kampanie prospołeczne. Z tym większą radością przyjęliśmy pomysł naszego sprawdzonego partnera, firmy STS, który spowoduje nie tylko realną pomoc dla jej potrzebujących, ale również wpłynie na aktywizację najlepszych siatkarskich kibiców na świecie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.
Quiz wiedzy siatkarskiej zostanie przeprowadzony przez STS w przerwie między setami. Do wygrania będzie m.in. koszulka meczowa oraz piłka do siatkówki z podpisami zawodników. W zabawie może wziąć udział każdy pełnoletni kibic obecny w hali, który będzie gotowy podjąć wyzwanie.
Mecz Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn Koźle – Aluron CMC Warta Zawiercie odbędzie się 30 kwietnia o godz. 14:45 w hali “Azoty” w Kędzierzynie-Koźlu.
Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski.
Podziel się!