ZAKSA Kędzierzyn-Koźle pomimo ambitnej walki nie wzięła rewanżu za listopadową i styczniową porażkę z Jastrzębskim Węglem. Po raz kolejny podopieczni Roberta Santilliego zwyciężyli kędzierzynian, tym razem pokonując ich 3:2. Pomimo przegranego spotkania siatkarze Krzysztofa Stelmacha nadal zajmują pozycję wicelidera, co jest bardzo istotne przed kończącą się rundą zasadniczą.
W pierwszych akcjach rewanżowego spotkania ZAKSA Kędzierzyn-Koźle przy dobrych serwach Gladyra wypracowała czteropunktowe prowadzenie. Dwa razy atakiem ze środka popisał się Wojciech Kaźmierczak, a w kolejnej akcji Paweł Abramow uderzył w aut (8:4). Później jednak przewaga stopniała do dwóch „oczek”, gdyż świetnie w obronie spisywali się goście. - W tym meczu zagrały dwa równe zespoły. Przede wszystkim zabrakło nam czegoś w końcówkach i przez to przegraliśmy cały mecz. Minimalne rzeczy zadecydowały o tym wyniku - mówił po spotkaniu Marcin Mierzejewski. W końcówce bardzo ofiarną grę w obronie zaprezentowali podopieczni Krzysztofa Stelmacha i dzięki skutecznym kontrom kończonym przez Michała Ruciaka, Jakuba Jarosza i Tuomasa Sammelvuo odbudowali wysokie prowadzenie z początku partii. Pierwsza odsłona spotkania, po błędzie Benjamina Hardy`ego, zakończyła się wynikiem 25:20 dla gospodarzy.
Drugi set był już wyrównaną walką obu drużyn. Jednak po chyba najdłużej akcji całego spotkania, zakończonej na korzyść kędzierzynian po ataku ze środka Gladyra, ZAKSA wyszła na dwupunktowe prowadzenie (12:10). - Może i ta akcja była ważna w tym secie, ale na pewno każda akcja była przełomowa, a o końcowym rezultacie zadecydowały końcówki. Niestety tak to jest, że jedna akcja w tą czy w tą przesądza o wyniku w całym spotkaniu - zauważa Mierzejewski. Z każdą późniejszą akcją przewaga kędzierzynian rosła. Dobrze bronili, co dawało im szanse do kończenia akcji w kontratakach. W końcówce prym w ataku wiedli mistrz Europy Jakub Jarosz i Tuomas Sammelvuo.
W kolejnej partii dla odmiany to siatkarze z Jastrzębia Zdroju okazali się lepsi. Nie byli jednak w stanie wypracować tak wysokiego prowadzenia, aby spokojnie prowadzić grę. Dopiero w końcówce ich przewaga wynosiła momentami pięć „oczek” i pewnie zakończyli tego seta 25:21. Z dobrej strony w Jastrzębskim Węglu zaprezentował się Sebastian Pęcherz, który kończył większość posyłanych do niego piłek. - Zadaniem zmienników jest wejść na boisko i zagrać lepiej od kolegi, w którego miejsce się weszło. I on tak zrobił, zagrał dobrze. Wszedł na parkiet, wykonał swoje zadanie i można mu tylko pogratulować bardzo dobrego meczu - powiedział kędzierzyński libero.
Dość przewrotny przebieg miała czwarta odsłona meczu. Rozpoczął się od bloku i fikołka Pawła Abramowa. Rosjanin skutecznie zablokował Jakuba Jarosza i z radości przy ławce trenerskiej wykonał przewrót w tył. Krótko trwała jego radość, gdyż w kolejnych akcjach kędzierzynianie prowadzili 7:4 po atakach Kaźmierczaka, Sammelvuo i Gladyra. W środkowej części partii natomiast Jastrzębski wyrównał. - Jastrzębski Węgiel jest klasową drużyną, potrafią grać siatkówkę i potrafią to robić skutecznie do końca, co nam dzisiaj pokazali - podkreśla zawodnik z Kędzierzyna-Koźla. Zawodnicy z Górnego Śląska perfekcyjnie zaczęli czytać grę gospodarzy i dzięki temu wyszli na prowadzenie, którego nie oddali już do końca, wygrywając 25:21.
Świadkami niezwykle wyrównanej gry w ostatniej partii była licznie zgromadzona publiczność w Kędzierzynie-Koźlu. Walka toczyła się dosłownie „punkt za punkt”. Dopiero w końcówce lepsi okazali się goście, którzy wygrali tego seta po niewykorzystanej kontrze zawodników z Opolszczyzny 15:13 i cały mecz 3:2. - Niewiele zabrakło nam dzisiaj do zwycięstwa. O ostatecznym wyniku zadecydowały końcówki, chwilowe, słabsze momenty - zakończył Mierzejewski.
Kurde stawiałam na 3:0! Wrrr sie zdenerwowałam, ale tak to jest jak nie wygrasz 3;0 to przegrasz 2:3... :/ No trudno, ale te ręce Kaźmierczaka to mnie naprawdę denerwowały. A miało być tak pięknie...
PS. Kuba dobry mecz ;)
madziulakk | 2010-02-28 18:48
Dokładnie Nelcia....Wojtek i te jego łapy..tam gdzie mają byc to ich nie ma..a tak gdzie nie ma ich być to są...:( ehhhh... Trzeba wygrać 3 ostatnie mecze bo będzie ciężko;/
Zgadzam się z Toba Kuba bardzo dobry mecz;)
już dawno nie widziałam w jeo wykonaniu asów serwisowych...chyba że mam taką mizerną pamięć:D
InaS | 2010-02-28 19:01
Że niby Kuba zagrał dobry mecz?! Chyba kogoś głowa boli, nie powiem kogo. Wielka gwiazda się znalazła. A Stelmach bubek mógł go zmienić. Witczak jest lepszym atakującym od Jarosza. Takie jest moje zdanie.
Wielkie dno. Nie spodziewałam się takiego wyniku.
DeZeT | 2010-02-28 19:04
Z 2:0 do 2:3 ;x
A było tak ładnie :/
andrew | 2010-02-28 19:07
Prowadzic w 3 secie i przegrac cały mecz.Katastrofa!!!
Nelcia | 2010-02-28 19:15
InaS nie mowie rewelacyjny tylko dobry. Nie przesadzaj aż tak źle nie grał, ja bym się do kogoś innego przyczepiła... ;| Stelmach to nie bubek ;p
Takiego wyniku ja też się nie spodziewałam.. no trudno dobry i jeden punkt, wyprzedzić nas nie wyprzedzą.
Wygrana była potrzebna po ostatnim mecz we Włoszech może to by jakoś poprawiło ich nastawienie na rewanż. No jeszcze raz szkoda, ale chłopcy i tak was uwielbiamy ;)
InaS | 2010-02-28 19:22
Nelcia ja też nie powiedziałam rewelacyjny, naucz się czytać, bez obrazy.
Przyczepiłam się do Kuby bo już okropnie grał na meczu ze Skrą, a w dzisiejszym tylko dolał oliwy do ognia. Wiele osób jest wściekłych na niego. Dużo obelg leciało w jego stronę z sektora w którym siedziałam.
Mogłabym się jeszcze przyczepić do Kazimierczaka i jego rąk bo, cytuję 'tam gdzie mają być to ich nie ma.. a tam gdzie nie ma ich być to są.'
madziulakk | 2010-02-28 19:35
Że niby Dominik?????
hmm...
To ja Ci InaS zadam takie pytanie-Co sądzisz o zmianie jaką dokonał pan Stelmach w meczu z Piacenzą??->Dominik Witczak za Kube Jarosza?
Kuba zagrał dobry mecz..zgadzam sie nie rewelacja...ale miał asy serwisowe..bodajże ponad 50% skuteczności w ataku...dobrze też bronił czasami. Gdzie tu jakaś słaba gra w jego wykonaniu?? No prosze Cie...
Ci co tak na niego najeżdżaja to najeżdżaja tylko dlatego,że momentami Kuba gra słabiej....A inni to co??
To tylko Kuba jest sam w ZAKSIE? No pytam!?
Nie można winić tylko jednego zawodnika. Pewnie jacyś starsi ludzie koło Ciebie siedzieli..Ci co sie najbardziej znają na siatkówce i analizują statystyki zawodników a szczególnie Kuby...
Jak chcesz to moge ci wszystko tutaj podać->jego skuteczność w ataku, zagrywki itp itd.
aga kk | 2010-02-28 19:39
ale narzekacie. Jasne, że to było do wygrania, ale zauważcie, że Tuomas zagrał świetne spotkanie, Jarosz grał bardzo dobrze w obronie, Ruciak kończył prawie (!) wszystko, a Kazimierczak miał dobre akcje na siatce. Nie wyglądało to źle, więc możemy spokojnie patrzeć w przyszłość. Takie jest moje zdanie. Co prawda znów przegrali z Jastrzębiem, ale coś drgnęło. Taka moja opinia.
madziulakk | 2010-02-28 19:43
Zgadzam sie z Tobą aga kk...
Ale dręczą mnie te zepsute piłki Wojtka..
Fakt mial tez kilka dobrych sytuacji..ale te najważniejsze piłki że tak powiem to zawalił.
InaS | 2010-02-28 19:58
Madziulakk błagam cię. Nie broń Kuby co? Nic to nie zmieni, a na pewno nie zmieni mojego zdania na ten i jego temat! Co do meczu z Piacenzą, nie słuchałam audycji, nie widziałam na żywo, więc się nie wypowiadam.
A skąd wiesz, kto siedział obok mnie? Albo za mną? Byłaś tam może? Nie, więc nie wiesz jak było.
Ile razy mam powtarzać, że przyczepiłam się do Jarosza bo jego błędy były najbardziej widoczne?! Dopatrzyłam się błędów Gladyra, Ruciaka itd., tyle że byłam zła na Kubę za ostatni mecz, ze Skrą, więc na niego najbardziej skupiłam swoją uwagę.
Nie potrzebuję twoich informacji, bo ze statystykami już się zapoznałam.
justyn1969 | 2010-02-28 20:19
Przeciwnika po 2 setach należy "dobijać". Nie można pozwolić sobie na chwilę luzu. Szkoda te punkty były potrzebne , ja wiem nie tylko nam. Fajny mecz. Dalej mamy ciasno na górze tabeli. Jastrzębski to taka trauma Zaksy. Odbiją sobie na play of. Głowa do góry świat nie kończy się na tym meczu. Szkoda tylko że kibice biją brawo jak idzie dobrze. Jak idzie źle to sala cichnie. Nie tak ma być
Hellboy | 2010-02-28 20:27
jarosz nie radzi sobie psychicznie w ważnych meczach i tyle w tym temacie.
tomkos84 | 2010-02-28 20:32
było dobrze do trzeciego seta, chwila zalamania i koniec po zaksie:( I tu chciałbym zaapelowac do naszego klubu kibica aby nauczyli sie prawdziwego kibicowania. Bo jak narazie to sil starcza im na dwa sety. W chwilach najbardziej potrzebnych dla zespolu klub kibica milczy. Panowie Panie DO ROBOTY a i skończcie z MOSTO bo to glupie:) Pozdrawiam
andrew | 2010-02-28 20:33
Teraz to nam zostało tylko sie modlić żeby nietrafić na jastrzębie w play of.
Nelcia | 2010-02-28 20:48
Hellboy no niestety muszę się z Tobą zgodzić... czasami wymięka, ale nie jest najgorzej każdy może się zdenerwować. Ja np. dzisiaj to myślałam ze sobie włosy z głowy powyrywam a co dopiero oni muszą na boisku przeżywać.
madziulakk | 2010-02-28 20:48
Niech wam będzie.
Ja mam swoje zdanie na temat Kuby..tak jak każdy.
KK daje zawsze czadu;) do pewnego momentu..później słychać ich coraz mniej;p
madziulakk | 2010-02-28 20:49
haha Nelcia ja tak samo xD
ja nawet w tie-breku to klęczałam xD
Michalqte | 2010-02-28 20:56
madziulakk gdyby nie klub kibica w ogóle nie byłoby dopingu.
tomkos84 | 2010-02-28 21:01
no klub kibica jest wazny bardzo, ale nasz klub kibica musi troche popracowac jeszcze aby byl naprawde klubem z prawdziwego zdarzenia. Słyszeliscie ostatnio kibiców skry??? byla ich garstka a jak dopingowali. Dzis z kibicami jastrzembia bylo to samo
igor | 2010-02-28 21:04
Coż zachwyty nad Kubą, to gruba przesada, chyba że jest się zauroczoną nastlatką...Kuba wreszcie zaczął obijać blok, ale brak mu jeszcze siatkarskiego sprytu. Kaźmierczak fajnie wykończył Ruska flotem, to mogło być dziś kluczem jastrzębski libero miał słaby dzień. Szkoda,ze kolejny raz muszę napisać: Panie Stelmach ma Pan drużynę,a nie pierwszą szóstkę. Błędy Masnego w 3 i 4 secie kary godne!!! Poza tym może zastanowi się Pan nad książką"Jak przegrać wygrany mecz". Żal braku Martina, Pilarza i innych na boisku, może udowodniliby swój potencjał. Z takimi decyzjami Zaksa znowu bez medalu...Przykład- Jastrzębie przegrywa, zaczynają się zmiany, a ryzyko Pęcherza wyprowadza zespół na prowadzenie...
igor | 2010-02-28 21:06
Do administratora strony, może warto poza wyróżnianiem najlepszego zawodnika meczu, wskazywać i najsłabsze ogniwo drużyny, bo Pan trener chyba tego nie widzi...
milek222 | 2010-02-28 21:14
Juz poraz kolejny Stelmach jest uparty i nie zmienil kuby zameczy chlopaka. Pierwsze dwa sety gra koncertowa.
Julka1996 | 2010-02-28 21:26
No prosze was!!
Rozumiem,że ktoś mógł się zdenerwować tak jak ja po przegranym meczu:(
Ale jak czytam te posty,że Kuba miał dobrym mecz a ktoś inny napisze,że grał fatalnie,a tak naprawde miał dobre momenty i złe.
A co do klubu kibica to doppingowali tak jak umieli i mi się podobało a kibice z jastrzębia prawdziwy doping pokazali,gdy mecz już się skończył dla nichwybraną w 2 secie prawie nie dopingowali swojej drużyny a klub kibica ZAKSY do ostatniej piłki był wraz z zespołem:)
Strasznie krytykujecie zawodników,ale myślicie,że tak łatwa jest gra w siatkówke??
Czasem coś wyjdzie idealnie tak jak as Kuby a czasem nie przykładem jest pomyłka M.Masnego lub M.Ruciaka.
Po przegranym meczu zawsze są komentarze do trenera Stelmacha moim zdaniem też mógłby więcej roszad robić,ale w końcu to trener i doświadczony zawodnik więc chyba ię co robi prawda??
A straty w tym meczu można odrobić w następnych nie jest źle wszyscy grali tak jak dali rade niektórzy lepiej niektórzy gorzej,ale to ZAKSA więc powinniśmy ją wspierać,a nie krytykować zawodników!!!
Pozdrawiam:)
igor | 2010-02-28 21:33
Czasem dobry zawodnik nie musi być dobrym trenerem. Dziś by prowadzić drużynę nie tylko trzeba znać się na siatkówce, ale i na psychologii, i na fizjologii...A czasem warto zaryzykować, zaufać i dać innym szansę. Tak dziś zrobił trener Jastrzębia i wygrał, u nas piekna statystyka, a wynik gorszy! Zawodnicy zagrali swoje, ale gdy komuś nie idzie, to trener robi zmianę, tak być powinno w 3 secie...Do tego nie trzeba wielkiej filozofii
Julka1996 | 2010-02-28 21:42
Dokładnie szkoda,że trener Stelmach nie wykorzystał no D.Witczaka lub K.Kacprzaka.
Po raz pierwszy widziałam G.Pilarza na boisku szkoda,że tak krótko:(
Mogło to się skończyhć inaczej,ale nie wińmy tu nikogo:)
Seba | 2010-02-28 21:53
Zgadzam się z tobą igor!!!
igor | 2010-02-28 22:01
A nawiasem mówiąc, ciekawy jestem konferencji prasowej. Co powiedział nasz kapitan i trener. Moim zdaniem - ojcowie porażki.
Julka1996 | 2010-02-28 22:06
Teraz tak wszyscy na temat Michała Masnego mówiem tylko dlatego,że miał gorszy mecz,ale w takich sytuacjach nikt nie pamięta jak ratował stracone akcje w innych meczach??
Duże jest takich zawodników,którym wyjdze gorszy mecz i wszyscy tylko to pamiętają a zapominają gdy właśnie był ten lepszy mecz lub zawodnicy ratowali sytuacje.I tak moim zdaniem ZAKSA grała super na swoje 98%Bo to poprostu był gorszy mecz oraz zmęczenie po spotkaniu z Coprą we Włoszech gratuluje całemu zespołowi!!
madziulakk | 2010-02-28 22:26
Czy ktoś tu napisał że jest zauroczony Kubą??
Ja pier*** no prosze!!!!
Boże oceniam zawodników tak samo jak wy to nie musi Igorze znaczyć że jestem w nim zauroczona!!!
nie myślałam że tu też istnieją tacy kibice którzy potrafią obrażać innych.
Jestem fanem tak samo jak ty....
Po drugie nie pisałam też nic złego na klub kibica. Ja napisałam że jest niesamowity bo naprawde jest!!!! A nie typu że jest beznadziejny albo coś.!
Naprawde...po tych postach jest mi żal...
Nie oceniajcie innych tylko oceńcie siebie.
Tyle ...
madziulakk | 2010-02-28 22:27
p.s
Julka1996->brawo!!!:)
KentuckiFan | 2010-02-28 22:32
Troszkę się rozpędziłeś Igor. Owszem trzeba się znać na psychologii, trzeba być dobrym strategiem i trzeba umieć przewidzieć 3 ruchy do przodu przeciwnika, ale NA PEWNO trzeba się znać na siatkówce od strony praktycznej i to nie podlega żadnej wątpliwości. W całym meczu, który trwał 5 setów przy niezłych statystykach zdobyliśmy tylko 4 bloki, w tym 2 Samuelvuo i 1 Jarosz. To ja się pytam gdzie są środkowi bloku?? Kaźmierczak zdobył średnio 0,2 bloki na set, Gladyr... 0!! Może tutaj właśnie powinno się dać szansę Benkowi, który na rozgrzewce skakał normalnie, lub czasem wpuszczając za Ruciaka przy zmienionym z libero Gladyrze, Martina, czy zrobić zmianę Samuelvuo-Martin. Kuba Jarosz atakował aż 46 razy, mógł się zmęczyć, baa tak nawet wyglądał. Zagrywki Masnego i Samuelvuo przyniosły nam nic, można była zaryzykować i wprowadzić Witczaka, który nieźle kopie z zagrywki bądź Kacprzaka. Mecz Jastrzębskiemu wygrał rezerwowy Pęcherz - wszedł na świeżości w 3 secie i skończył 14 piłek z 20 i dodał 1 blok, pokrył też częściowo w przyjęciu parę razy słabo przyjmującego Ruska - tu była dobra strategia. Szkoda takich wojaży jak w Rzeszowie jak się na własnym parkiecie robi potem sobie na przekór. Aha, w wywiadzie radiowym nie pamiętam który zawodnik Jastrzębia powiedział że szkoda, że uciekły im ważne punkty i że stracili ten punkt w K-K! Właśnie z takim nastawianiem tu jechali - wyjść i rozbić rywala. U nas nie widziałem prócz Samuelvuo większej charyzmy w grze, a szkoda. Trzeba grać dalej ale szkoda, bo przewaga nad jastrzębskim na 3 kolejki przed końcem mogła wynosić już 6 pkt. Trzeba wyzwolić agresję w grze Panowie - wychodzimy, rozbijamy rywala i idziemy na piwo, kolejny mecz ta sama mantra.
Tomek_BB | 2010-02-28 22:34
Wy sie zastanowcie nad soba!! Zdarza się... Przeciez Wojtek Kazmierczak pierwsze 3 sety gral marzenie najlepeij z wszystkich !!! Jarosz tez konczyl.. wiec nie gadajcie glupot.. a teraz wszyscy na Copre do dopingu !!! DUMA POLSKI JESTESMY OD LAT
madziulakk | 2010-02-28 22:37
Cytuję : "Kuba Jarosz atakował aż 46 razy, mógł się zmęczyć, baa tak nawet wyglądał."
KentuckiFan-> chyle ku Tobie czoło.
Bo mam do tego prawo,bo jestem fanką Kędzierzyna!
pozdrawiam;)
madziulakk | 2010-02-28 22:38
Dajmy czadu w środę dajmy...
Chłopaki non stop powtarzają, że cieszą się kiedy słyszą swoich kibiców, że wspierają ich.
Więc jedźmy też i my na maksa w Środę!!!
Julka1996 | 2010-02-28 22:57
Mnie niestety w środe nie będzie na meczu:(
Ktoś tu npisał cytuję:Co nam dały zagrywki Samelvuo i Masnego??
A takie moje spostrzeżenie poptrzcie tutaj na zagrywkę M.Ruciaka zagrywka nie jest jego najlepszym atutem,bo zdarza mu się posłąć na zagrywce piłkę w sietke,ale jak mu wyjdzie to przeciwnikom trudno jest to odebrać tak samo Kuba i Jurij,a Masny i Samelvuo serwuję w 90% dobrze to jest zagrywka flotem tudzież piłka szybująca i czesto powoduje kłopot w jej odebraniu :)
Nie oceniajcie zawodniów to też tylko ludzie ciekawe jak np Igor by grał,bo jest tu bardzo surowym krytykiem.
igor | 2010-02-28 23:03
W czym się zapędziłem w znajomości siatkówki, psychologii, czy fizjologii? Jak napisałem,że te trzy elementy decydują o wartości trenera lub ewentualne ryzyko - wyjaśniam.
Madziulakk bez negatywnych emocji- ja też kibicuję od wielu lat Kędzierzynowi. Tak samo , jak Ty dokonuję subiektywnej oceny.Kuba grał przyzwoicie, ale nie zachwycająco. Któż , jak nie atakujący ma kończyć piłki, czyż nie?
Pozdrawiam serdecznie i w środę też pokibicuję "naszym".
Nelcia | 2010-02-28 23:04
madziulakk - świetnie powiedziane ;)
Ja nie jestem z Kędzierzyna ani z okolic ale również im kibicuje. Są u mnie zawsze na 1 miejscu ;)
madziulakk | 2010-02-28 23:06
Dobrze Igorze....
Przepraszam Cie bardzo...
Ale poniosły mnie emocje..bo jak ty to stwierdziłeś->zachwyt nad Kuba...bez sensu.
Łączy nas kibiców jedna drużyna więc po co się sprzeczać ;)
madziulakk | 2010-02-28 23:10
No to super Nelcia:)
powtarzam po raz kolejny->dajmy czadu w środe!!! Chłopaki tego potrzebują;)
igor | 2010-02-28 23:11
Julka zagrałbym źle, bo nie jestem zawodowym siatkarzem:), a zawodników nie oceniam, tylko mecz z ich udziałem i decyzje ich trenera.
igor | 2010-02-28 23:14
Madziulakk - nie ma problemu i bez urazy, jak widać sport to emocje , a dobro drużyny i jej sukces leży na serduchu nie tylko sztabowi szkoleniowemu, ale i kibicom, którzy niejedno w tym mieście już widzieli, z sukcesami na czele...
madziulakk | 2010-02-28 23:15
Dobra podajmy sobie struny na zgode i gicior;)
eee fajnie byłoby sie kiedyś tak po meczu spotkać;D
Julka1996 | 2010-02-28 23:19
No to Igor zgoda^^
Ja też bym nie zagrała dobrze;pBo gram w tzw.lidze podwórkowej;p
Mam nadzieje,że szybko będą relacje z meczu z Coprą:)
A co do trenera uważa,żw powinien robić więcej roszad.
Pozdrawiem wszystkich kibiców!!
madziulakk | 2010-02-28 23:20
Julka1996 -> wspieraj nas radiowo:D hehe:)
igor | 2010-02-28 23:21
Jak widać łatwo o porozumienie w słusznej sprawie:) Pozdrawiam.
madziulakk | 2010-02-28 23:25
Dokładnie ;)
Pozdro dla was kibice!!!!:D
Julka1996 | 2010-02-28 23:31
Małe pytanko będzie mecz transmitowany w telewizji jak tak to na jakim kanale a co do radia to jakie no bo raczej nie RMF co nie;p??
No w słusznej sprawie wszyscy się zgodzą:)
stokrotka | 2010-02-28 23:38
heh w RMF to jeszcze nie :p ale Park Fm jak najbardziej:) na głównej str nawet jest link do nich:P pozdrawiam:)
krzysp | 2010-02-28 23:42
Mecz oglądałem w tv i niestety sędziowie dziś popełnili ewidentne trzy błędy punktowe i to w ważnych momentach tego meczu i dziwie się,że tak cicho tu o tym.Poraz kolejny uważam,że przy obecności kamer powinno takie sytuacje rozstrzygać sie przy stoliku sędziowskim...po podroży z Włoch ZAKSA i tak pokazała dobry poziom gry,chociaż szkoda straconego punktu...co do siatkarzy-in plus;coraz lepszy serw Gladyra...minusów nie daje,chociaż ostatnia akcja w wykonaniu Ruciaka,przy dobrze wystawionej piłce to bardzo zły atak...dziś trener był jak rzadko ostatnim czasy pozytywnym...a co dalej?Myśle,że wszystko zależy od Domeksu,w meczu z Jastrzębiem i Zaksą,kto na koniec rundy zasadniczej zajmie drugie miejsce?
Julka1996 | 2010-02-28 23:45
OK dziekuje za odpowiedzi będe wspierać duchowo hehe:)
No sędzeowie ewidentnie często popełniają błędy niestety szkoda,że na naszą niekorzyść;(
Julka1996 | 2010-03-01 16:54
O no to jak najszybciej złożyć to pismo ja nie moge,bo jestem niepełnoletnia może ktoś z kluubu kibica prosze was ludzie zróbcie to ktoś dla ZAKSY!!!!!!!!!
milek222 | 2010-03-01 18:11
czy ktos moze zauwazyl ze w 2 secie w jastrzebiu przebywalo 4 obcokrajowcow na parkiecie?
Majka | 2010-03-01 18:12
Popieram Nelcie:) a Kuba wam dziekuje .
peliszko | 2010-03-01 18:14
§ 34
1. Zawody zostaną zweryfikowane jako walkower, jeżeli zespół:
5) rozegrał spotkanie mając w swym składzie na boisku w tym samym czasie mniej niż trzech zawodników, obywateli polskich.
w 2 secie w Jastrzebiu gralo 4 obcokrajowcow : Hardy, Abramow, Yudin i za Czarnowskiego na zagrywke wszedl Marek Novotny
Julka1996 | 2010-03-01 18:19
Zadam pytanie kto to zgłosi??Że 4 obcokrajowców było na boisku myśle,że powinniśmy napisać do klubu kibica,ponieważ oni powinni się zajmować takimi rzeczami a ich e-mail jest tu gdzieś na stroni:D
Pozdrawiam i mam nadzieje,że ktoś to zgłosi:)
milek222 | 2010-03-01 19:12
napisalem do klubu kibica zeby to zglosic
milek222 | 2010-03-01 19:16
peliszko a nie wiesz w ktorej minucie nastapila ta zmiana nowotnego za czarnowskiego
milek222 | 2010-03-01 19:38
Klub kibica - klubkibica@zaksa.pl
peliszko | 2010-03-01 19:42
no nie wiem dokladnie ktora tobyla minuta, ale gdzieś koło środka seta
milek222 | 2010-03-01 19:45
peliszko napewno to byl 2 set?
peliszko | 2010-03-01 19:50
tak przeciez oglądałem i zobacz sobie na www.pls.pl na statystyki meczu i widac ze Novotny wszedl w drugim secie i to wszedl na zagrywke za Czarnowskiego !!
zaksa13 | 2010-03-01 19:53
Jejku po co te kłótnie ....
Każdy może mieć słabszy dzień !!
Moim zdaniem prawdziwi kibice nie powinni tak krytykować zawodników...!!
Każdy ma prawo popełniać błędy nikt nie będzie grał na 100% skuteczności !!
DUMĄ POLSKI JESTEŚMY OD LAT !!!
PS. Zgadzam sie z Tomek_BB
Zaksa niech sklada protest bo napewno wygra go ,bo gralo czterech zawodnikow w jednej chwili
taki jest regulamin ze musi conajmniej grac trzech zawodnikow Polskich a gralo wtedy tylko dwoch
milek222 | 2010-03-01 20:03
peliszko masz moze gg?
peliszko | 2010-03-01 20:05
tak napisz twoj nr gg na mks-1987@o2.pl i napisze do Ciebie
milek222 | 2010-03-01 20:12
21020231 peliszko to moje gg
madziulakk | 2010-03-01 20:13
o kurde;/
Ej to jak zgłaszacie ten problem?
Ja powiem szczerze nawet tego nie zauważyłam że było 4 obcokrajowców a dziś oglądałam powtórke...
peliszko | 2010-03-01 20:20
madziulakk
bylot ak ze Novotny wszedl za Czarnowskiego i grali w czworke zagranicznych
ja juz to zglosilem
madziulakk | 2010-03-01 20:32
peliszko->faktycznie..teraz sobie przypominam było takie coś.
To dobrze że już zgłosiłeś..Oby się udało!!
Sandra | 2010-03-01 20:40
Odczepcie wy się w końcu od Kuby! Zagrał b. dobry mecz, skuteczność miał na poziomie 50 % (co jest naprawdę dobrym wynikiem dla atakującego) i zaliczył dwa asy serwisowe, także dużo mocnych zagrywek odrzucających rywali od siatki. Natomiast mnie najbardziej zirytowały błędy Kaźmierczaka. Jak można TRZY razy popełnić taki głupi błąd, jak przeszkadzanie rozgrywającemu przeciwnej drużyny i wygarnianie piłki znad pola rywala? NO JAK?! Zaksa zagrała świetny mecz, brawo chłopaki! A że się nie udało wygrać - trudno. Uda się następnym razem :) A teraz mój okrzyk rozpaczy: "Benek, wróóóóóć" :)
Wydaje mi się, że Novotny wchodził na zagrywkę, gdy grał już Pęcherz zamiast Hardy'ego. Ale trzeba dokładnie jeszcze obejrzeć.
andrew | 2010-03-01 20:42
To faktycznie byłaby rewelacja.W końcu to jest zawodowa siatkówka zawodnicy i trenerzy biorą kupe kasy za swoją robote wiec powinni pamietac o takich rzeczach.Ale bardzo wątpie żeby sie z tego coś urodziło bo jak wiadomo nasz klub kibica sympatyzuje z klubem kibica z jastrzebia i raczej niebedą chcieli zgłaszać żadnych protestów.Ale to moje zdanie i moge sie mylić.
peliszko | 2010-03-01 20:54
Sandra , Pęcherz nie grał w 2 secie !!!
zobacz sobie tego linka co podalem z statystykami
to zekibice JAstrzebie i Zaksy symoatyzuja ze soba to nie ma nic do znaczenia w sprawie walkoweru, ten i ten zepsol bedzie chcial zajac jak najwyzsza pozycje przed pleyffami
andrew | 2010-03-01 20:57
Ja wiem ze to niema nic wspólnego.Tylko pisze że wątpie żeby nasz klub kibica to zgłosił.
peliszko | 2010-03-01 21:00
ja to zglosiłem do klubu do Zaksy, wiec jak im bedzie na tym zależało to napewno to zgłoszą
walkower pewny gdyż grało czterech obcokrajowców w jastrzebiu w jednym momencie
madziulakk | 2010-03-01 21:23
Sandra-> było tak jak pisze peliszko...:)
Plusik | 2010-03-01 21:53
Problem 4 obcokrajowców na boisku w drużynie Jastrzębia w drugim secie NIE WYSTĄPIŁ! Gdyż Novotny nie zmienił Czarnowskiego na zagrywce, a przy stanie 20:15 zmienił Abramowa. W tym czasie na boisku był Hardy, Azenha i Novotny, i żaden inny obcokrajowiec. Myślę, że wątpliwości zostały rozwiane.
milek222 | 2010-03-01 22:10
PLUSIK MASZ RACJE
madziulakk | 2010-03-01 22:28
Kurde.
malyswider | 2010-03-01 22:53
zamiast pisac o tym co bylo zapraszam na wyjazd do wielunia!!!! http://4.bp.blogspot.com/_eNQ_0gK8FzI/S4vfqW3BXUI/AAAAAAAAANU/OaJSn3RGTnk/s1600/wielun.png
peliszko | 2010-03-02 10:50
Novotny wszedł zaCzarnowskiego , oglądnij sobie mecz
peliszko | 2010-03-02 12:15
bylo cos takiego ze Novotny wszedl zaCzarnowskiego na zagrywke i zespsul,
moze tobyl 1 set
oglądnijcie mecz
Plusik | 2010-03-02 12:28
@peliszko - w 3 secie zmienił Nowika na zagrywce i po zepsutej od razu zszedł. W 4 secie zmienił Czarnowskiego na 2 zagrywki, a w 5 znów zmienił Nowika i zepsuł zagrywkę. Ale w każdej z tych sytuacji na boisku był Pęcherz, a nie Hadry.
Poczytaj statystyki, oglądnij jeszcze raz wideo i może znajdziesz coś ciekawego. Ale proponuje nie róbcie z czegokolwiek od razu wielkiego zamieszania, jeżeli nie jesteście czegoś pewni.
Kurde stawiałam na 3:0! Wrrr sie zdenerwowałam, ale tak to jest jak nie wygrasz 3;0 to przegrasz 2:3... :/ No trudno, ale te ręce Kaźmierczaka to mnie naprawdę denerwowały. A miało być tak pięknie...
PS. Kuba dobry mecz ;)